Thursday 27 March 2014

Tempahan bunga telur terkini, candy crepe paper

Assalamualaikum

Dah lama rasanya tak n3 blog.. Ada juga tgok2, terjah2 blog tapi malasnye nak menaip..huhu (sbb busy sikit kut sampai xberpeluang nak menaip)...

N3 kali ni macam biasa la nak open oder Bunga Telur Crepe Paper. Puan2, kakak2, Adik2 nak bagitaw ni semua tempahan hendaklah dibuat 1 Bulan awal dari tarikh majlis cth: majlis bulan 8 oder akhir bulan 6/ awal bulan 7 Ikut pada tempahan kalau 300 pieces ke atas buat tempahan 2bulan awal..ok... jelas?? :) very good :) Tempahan tuk kali ni design lain sikit..hehe (lain dari segi peningkatan dan design). Bunga Telur ni saya bagi nama Candy Crepe Paper.. Mungkin ini lah "water mark" yang saya akan buat lepas ni. Insyaallah..

Sebenarnya lahirnya idea ini apabila melihat loli pop yang cantik2 berbagai corak dan rasa.. Pada masa yang sama ada pulak anak buah vs adik sepupu nak adakan majlis berendoi serentak dengan majlis perkahwinan. Jadi saya menyempurnakan majlis beliau dengan 'Candy Crepe Paper..

lolipop rainbow
lolipop ball
lolipop zaman kanak-kanak    
lolipop favourate
(gambar dari Mr Google :))

Candy Crepe Paper 
Majlis berendoi 23 Mac 2014










Ok ada sapa2 berminat x dengan design macam dalam gambar tu? :) Jika ada yang berkenan boleh lah buat tempahan seawal mungkin.. bulan 4 dan awal bulan 5 dah full booking. Saya open oder untuk majlis hujung bulan Mei, Jun, Julai dan Ogos. Kalau nak buat tempahan pattern lain pun buleh.. 

Sebarang pertanyaan : call/sms 017-5190255 whatapp :017-5280859 

see u later

No comments:

Post a Comment