Monday 12 May 2014

diy bunga telur crepe paper/ tisu. tempahan bunga telur tema garden

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Saya ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada kamu semua yang melawat blog saya yang kecil ini xjuga di facebook dan instagram.. sesiapa nak follow instagram jom follow "daya_alhafiz12" kat situ saya ada kongsikan gambar bunga telur dan lain2..

Bunga telur yang saya buat bulan lepas yang di hantar pada 7 mei 2014 adalah design yang di minta sendiri oleh customer..Beliau ok dan xbanyak kerenah semuanya ikut atas cadangan sy + cadangan beliau..
Alhamdulillah sepanjang saya membuka tempahan bunga telur tiada customer yang banyak kerenah.. semuanya ok..;) thanks uolls..

Tp setiap kelebihan ada kekurangannya yang silap atas kelemahan saya sendiri..

Design terbaru dari 'candy crepe paper' bertemakan garden


baru siap memasang pearl pada kelopak bunga 


zoom dekat sikit






siap untuk di packing

nak deliver dah... bye


terasa macam duduk kat taman pula... yuhuhu sesiapa yang nak buat tempahan macamni what app saya 017-5190255 dayah


simple is nice



No comments:

Post a Comment